کار نگارش و ویرایش مقاله را تکمیل کردم، چگونه آن را ارسال کنم؟
برای ارسال مقاله، پس از وزود به سامانه، به قسمت «راهنمای ثبت نام» در تارنمای کنفرانس مراجعه نمایید. در آن جا شیوه ارسال مقاله به صورت مرحله به مرحله شرح داده شده است.
آیا میتوانم مقاله خود را حذف و برای کنفرانس یا مجله دیگر ارسال کنم؟
چنانچه مقاله از طرف دبیرخانه برای داوران ارسال شده باشد و حداقل یک داور درباره آن نظر داده باشد، حتی اگر نویسنده درخواست انصراف دهد مقاله قابل حذف شدن نیست.
مقالهام را قبلاً به وسیله ایمیل ارسال کردهام، آیا لازم است از طریق سیستم نیز آپلود کنم؟
تمام نویسندگانی که مقاله خود را ایمیل کردهاند، بایستی با مراجعه به تارنمای کنفرانس، پس از ورود به سامانه، مقاله خود را در بخش «ارسال و پیگیری مقاله» ثبت کنند. در غیر این صورت، دبیرخانه نسبت به ثبت مقاله در کنفرانس مسئولیتی نخواهد داشت.
نتایج ارزیابی مقالات به چه صورت اعلام میشود؟
آخرین وضعیت مقاله و اعلام نتایج را میتوان در قسمت «مقالات ارائه شده» خود مشاهده کنید.
مراحل عضویت در سیستم دبیرخانه را انجام دادهام، اما چرا نمیتوانم مقاله جدید ثبت کنم؟
در صورت اتمام مهلت ارسال مقاله، سیستم دبیرخانه به طور خودکار امکان ثبت مقاله جدید را حذف میکند.
چگونه مشخصات و فایل مقالهام را ویرایش کنم؟
پس از ورود به تارنمای کنفرانس، در صورتی که مقالات شما در بخش «مقالات ارائه شده» قابلیت ویرایش را داشته باشد، با کلیک بر روی دکمه ویرایش میتوانید مشخصات مقاله، مشخصات نویسندگان و فایل آن را ویرایش کنید.
در صورت قبول شدن مقاله مرحله بعدی چیست؟
هنگامی که مقاله شما پذیرفته میشود باید حتماً به نوع ارائه خود دقت نمایید. در صورتی که ارائه شما پوستر است باید با توجه به قالب در نظر گرفته شده، پوستر خود را آماده کرده و فایل مربوطه را به کنفرانس ارسال فرمایید.
در صورتی که مقاله شما برای ارائه شفاهی پذیرش شده است، باید با توجه به قالب در نظرگرفته شده در سایت، اسلایدهای خود را تهیه و فایل مربوطه را به کنفرانس ارسال نمایید. لازم به ذکر است که فایل های نهایی بایستی حتماً قبل از آخرین مهلت تعیین شده ارسال گردند.